dimarts, 3 de maig del 2016


Sant Jordi 

Resultat d'imatges de sant jordi llibresCom ja deveu saber el dia 23 d'abril era Sant Jordi. Cada any els alumnes de 6è fan una parada de llibres i roses per Sant Jordi, per pagarse una excursió, (normalment es va a Port aventura),aquest any, però, queia amb dissabte però igualment hem fet parada. A la parada veníem: roses, llibres, bosses de roba estampades per nosaltres, punts de llibre, roses de paper amb gerros de conjunt fet per nosaltres i rosers.

La parada la vam fer 2 dies tot i que el dia que era important era dissabte. El divendres vam fer la parada al pati de l'escola pels nens que s'avien reservat un llibre, i així no hagues de venir el dissabte. El divendres però es van acabar totes les roses de paper.

Resultat d'imatges de sant jordi rosesEl dissabte a les 8 del matí els que s'havien apuntat avien d'anar a l'escola per agafar les coses i muntar la parada, jo no m'havia apuntat a aquella hora però i vaig volguer anar per ajudar. La parada la varem montar a 3 pobles diferents: L'Esquirol, Cantoni i Tavertet.Jo em vaig quedar a L'Esquirol, i així no vaig haver de anar amb cotxe. Les roses les vam vendre totes, n'haviem demanat 500! Els rosers també els vam vendre tots i roses i rosers ho vam vendre tot amb un matí! Les altres coses també ens van anar força bé i vam fer molts diners. Per mala sort però, va ploure molt a la tarda i vam haver de desmontar la parada. Però lo que no podíem tornar ho varem vendre. 

Va ser un dia magnífic!!!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada