diumenge, 22 de maig del 2016

Port Aventura
El dimarts 17 de maig vam anar a Port Aventura! 
DSC02395Port Aventura pels que no ho sapigueu és un parc d'atraccions situat pel costat de Salou, Port Aventura hi han com països, hi ha: el Mediterrani, Mèxic, Xina, Polinèsia i el Far West. 
Vam anar-hi els de 6è de l'escola de L'Esquirol els de 6è de l'escola de Rupit (només són dos), la mestra de Rupit i el nostre mestre. Jo anava amb el grup que pujava a les atraccions més fortes, al meu grup erem: jo, en Roger, en Ramon, en Lohran, en Juan Miquel, en Kenson i l'Eva, la mestra de Rupit. Quan estàvem a l'autocar anant a Port Aventura tothom estava molt emocionat i quan vam veure Port Aventura per la finestra tots cridàvem com bojos. Quan vam arribar lo primer que vam fer va ser dir on quedaríem per dinar i per quan marxessim. Després quan tot ja estava decidit el meu grup lo primer que va ser, va ser anar al Furios Baco perquè era la primera que et trovaves, i per si algú no ho sabia es l'atraccio més ràpida, passa de 0 a 135 Km/h amb 3,5 segons. El problema va ser que com que és la primera que et trobes tothom va anar a aquella i vam haver de fer una hora i quart de cua. Jo vaig anar a darrere amb en Lohran. Després vam anar als Rapids i els Tronquitos,(atraccions d'aigua) els autoxoques... i amb aquestes no hi havia gens de cua! Llavors vam anar a dinar amb tota la classe amb un restaurant del Far West i vam ballar perquè la Betty Boo ens va fer un "concert". A l'hora de dinar vam canviar una mica els grups, al nostre van venir l'Ariadna i la Laura i també ens van marxar en Lohran i en Juan Miquel. Després de dinar vam pujar a l'Stampida una muntaya russa de fusta i després a l'Hurakan
 Cóndor que és una atraccio que et puja uns 100 metres amunt i llavors et deixa anar de cop. Llavors de més fortes apart d'aquelles vam pujar     
IMG-20160517-WA0012
Hurakan Cóndor
al Dragon Khan, que vaig anar tot el rato sense agafar-me i també a la Shambala que es la muntanya russa més alta d'Europa. A la Shambala vaig haver d'anar als seients separats perquè hi ha dos seients junts i dos separats i anar fent així, a més vam tenir molta sort perquè just quan estàvem anant a mirar les fotos com havíem quedat vam sentir que anunciaven: tanquaven la Shambala per no se que  o sigui que si aguessim anat algunes persones més endarrere no hauríem pogut pujar.  No he posat totes les atraccions que vaig pujar perquè ni hi han masses.
Va ser molt divertit! 
Recomanacions: 
  • anar a Port Aventura entre setmana ( no hi han tantes cues com caps de setmana)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada